پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۶

گردهمایی بصیرتی آموزشی بانوان خادمیار و یاور رضوی در قائم شهر

گردهمایی بصیرتی آموزشی ویژه خواهران خادمیار و یاور رضوی قائم شهری با شکوهی معنوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز ازمازندران محمد صادق فاضل زاده دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر،  دراین باره گفت؛ با توجه به اهمیت ویژه فراگیری و به کارگیری و گسترش سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) از سوی خدمتگزاران امام رئوف، اولین جلسه عمومی ویژه ی خواهران خادمیار و یاور رضوی این شهرستان، امسال در سالروز شهادت خواهر کریمه ولی نعمتمان؛ حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) برگزار شد.
وی با اشاره به شخصیت وجودی این بانوی مکرمه اسلام که تابلوی تمام عیار ارادت به ولایت است، بیان داشت: قطع به یقین آموزش کاربردی سیره فرزند حضرت موسی بن جعفر(ع) هم چون دیگر اعضای خاندان عصمت و طهارت، در رفتار انسان ها تاثیر به سزایی دارد.
وی افزود؛ افتخار خادمان خورشید هشتم این است که با مشمولیت عنایت و لطف امام رضا(ع) و رعایت ضوابط مربوطه و اعمال کردار و رفتار رضوی، حلقه ایجاد ارتباط مردم با آن امام همام باشند.
مهمان و کارشناس گردهمایی بصیرتی حجت الاسلام مهدی باباپور رئیس دانشکده الهیات دانشگاه شهید بهشتی تهران بود که، پیرامون شخصیت الهی و زندگی معنوی و توان علمی و جایگاه اجتماعی اخت الرضا حضرت فاطمه معصومه(س) سخنرانی کرد و در تاکید کرامت و ثواب زیارت حرم مطهرش، به احادیثی از امام جعفرصادق(ع) و امام رضا(ع) و امام جواد(ع) استناد کرد.

این  گردهمایی آموزشی ویژه ی بانوان خادمیار و یاور رضوی شهرستان قائم شهر، با نوحه و منقبت خوانی درباره حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) به پایان رسید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی