پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی؛  
۱۴۰۱-۰۸-۱۷

طرح قرآن‌آموزی نوجوانان «شباب‌الرضا» در استان البرز کلید خورد

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با اشاره به آغاز برگزاری طرح آموزشی قرآن کریم «شباب‌الرضا» در استان البرز گفت: در این طرح ۲۵۵ نوجوان دختر و پسر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز ثبت‌نام کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود میریان در گفت‌وگو با آستان‌نیوز گفت: کانون تخصصی خادمیاران قرآن رضوی استان البرز با هدف رشد و شکوفایی قرآن‌آموزی نوجوانان، بهره‌گیری از روش‌های نوین آموزش قرآن کریم، آموزش کامل رشته‌های صوت و لحن، قرائت، حفظ، وقف، تجوید، قرائت تقلیدی و مفاهیم در سال جاری طرحی با عنوان شباب الرضا را راه‌اندازی کردند.
وی با اشاره به اینکه این طرح در سه سطح دوره مقدماتی، پیشرفته و عالی  هر کدام به مدت ۲ سال اجرا می‌شود، تصریح کرد: پسران هشت تا ۱۵ سال و دختران ۱۰ تا ۱۵ سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان البرز در این طرح ثبت نام کردند که کلاس‌های آموزشی این طرح این هفته برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام میریان اظهار کرد: در این دوره از طرح آموزش به صورت تقلید از قاریان برجسته انجام می‌گیرد که در بخش پسران سال تقلید از اساتید عبدالباسط، مصطفی اسماعیل و منشاوی و شحات انور و برای دختران تقلید از اساتید عبدالباسط، مصطفی اسماعیل و منشاوی انجام خواهد شد.
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی یادآور شد: پس از ثبت‌نام، ۱۲جلسه آموزشی شامل جلسات وبیناری، جلسه برای خانواده‌ها، جلسات توجیهی و جلسات با حضور استاد، برگزار می‌شود و قرآن‌آموزان پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، در آزمون‌های پایان دوره جهت سنجش برای حضور در دوره مقدماتی شرکت می‌کنند و در صورت قبولی در آزمون‌ها، قرآن‌آموزان به عنوان فراگیر «سطح یک» پذیرش می‌شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی