پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۷

افتتاح بازارچه و نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین در باغ اردوگاه خاتون

بازارچه و نمایشگاه محصولات بانوان کارآفرین به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در باغ اردوگاه خاتون افتتاح شد.

مدیرمرکز اموربانوان و خانواده آستان قدس رضوی در گفتگو آستان نیوز، به جزئیات برگزاری این نمایشگاه اشاره و عنوان کرد: هفتمین دوره از نمایشگاه سرای خاتون با هدف حمایت و پشتیبانی از بانوان کارآفرین و نوآور تا 20 آبان ماه در محل باغ اردوگاه خاتون در حال برگزاری است.

فاطمه دژبرد ادامه داد: در این نمایشگاه بانوان کارآفرین در 50 غرفه در حوزه تغذیه، پوشاک، کفش، صنایع دستی، محصولات فرهنگی، گل و گیاه و... به فروش محصولات پاییزه می‌پردازند.

وی با بیان اینکه بازدید ازاین نمایشگاه برای عموم آزاد است، تصریح کرد: این نمایشگاه از ساعت 10 تا 19 ویژه بانوان و از ساعت 19 تا 21 ویژه خانواده دایر بوده و میزبان مخاطبان وعلاقمندان است.

دژبرد ادامه داد: یکی از شرایط تحویل غرفه  به بانوان کارآفرین، تولید محصولات توسط خود آنان است و کیفیت، سلامت و قیمت محصولات نیز مورد توجه قرار گرفته است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی