پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۵

دانش آموزان دختر مشهدی میهمان باغ اردوگاه خاتون

به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی اردوی تفریحی ویژه دانش‌آموزان دختر در باغ اردوگاه خاتون برگزار شد.

مدیر مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز، به اهداف برگزاری این اردو اشاره و تصریح کرد: این برنامه با هدف ایجاد نشاط و هیجان و همچنین تاکید بر این موضوع  که بازی و نشاط نیاز به امکانات پیچیده و پیشرفته‌ای ندارد و می‌توان با وسایل و امکانات مختصرساعات پر نشاط و هیجانی را تجربه کنیم برگزار شد.

وی با بیان اینکه امروز 15 آبان ماه میزبان 60 دانش‌آموز متوسطه اول دختر در این اردوگاه بودیم، ادامه داد: باغ اردوگاه خاتون به لحاظ وسعت فضای مناسبی برای ایجاد نشاط و انجام بازی‌های متنوع است از همین رو دانش‌آموزان می‌توانند روزی پر خاطره را در این مکان تجربه کنند.

دژبرد تصریح کرد: دانش‌آموزان ساعت 8 و نیم صبح پس از صرف صبحانه فرایند بازی را آغاز کردند و تا ساعت 4، بازی‌هایی همچون والیبال شلواری، تیر و کمان، دارت، تفگ بادی و پرتاب حلقه را در قالب مسابقات برگزار کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی