پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۷

دیدار مدیران عتبه علویه با معاون امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی

جمعی از مدیران آستان مقدس حرم حضرت علی(ع) با معاون امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی دیدار و گفت وگو کردند.

معاون امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در حاشیه این دیدار در گفت وگو با خبرنگار آستان نیوز، به جزئیات سفر این هیئت رسمی از کشور عراق به شهر مشهد اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی سال های گذشته روابط بسیار خوب، سازنده و مفیدی بین اعتاب مقدسه ایران اسلامی و حرم مطهر حضرت رضا(ع) با حرم‌های مطهر در کشور عراق شکل گرفته است که یکی از بهترین این روابط ها میان عتبه رضوی و عتبه مقدس علویه است. 
حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد ذوالفقاری، تصریح کرد: امروز میزبان گروهی از مدیران عتبه علویه اعم از دکتر ماهر، مشاور تولیت علوی در امور برنامه‌ریزی و راهبردی و استاد حیدر، رئیس بخش طرح و برنامه و معاون تولیت حرم حضرت علی(ع) بودیم.
وی اضافه کرد: این گروه برای کسب تجارب در خصوص امور برنامه‌ریزی و آشنایی با ساختارها در بخش‌های مختلف و همچنین شرح وظایف مجموعه‌های آستان قدس رضوی به شهر مشهد مشرف شده‌اند.
معاون امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی تصریح کرد: به همین منظور جلسه‌ای برگزار شد و ضمن معرفی کلی ساختار آستان قدس رضوی گزارشی از فعالیت بخش‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی، آموزشی، اقتصادی، قرآنی، درمانی آستان قدس رضوی و.... ارائه شد. 
وی خاطر نشان کرد: در ادامه این جلسه همچنین گزارشی از سوی مدیران آستان مقدس حرم حضرت علی(ع) از بخش‌ها و فعالیت‌های مختلف حرم امیرالمومنین(ع) ارائه شد.
حجت‌الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: این جلسات و گفت وگوها منجر به شناخت‌های بیشتر نسبت به مدیریت و اداره  آستان‌های مقدس رضوی و علوی خواهد شد تا در برنامه‌ریزی‌ها، هم‌افزایی‌ها و مشارکت‌ها چابک تر و موثرتر عمل کنیم.
وی اظهار کرد: در واقع این جلسه نتیجه سفر قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به کشور عراق و دیدار با مسئولان عتبه علوی بود که چندی پیش انجام شد و مقرر شد جلساتی در راستای گسترش روابط بین دو عتبه رضوی و علوی انجام شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی