پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۸

ارائه توانمندی‌های شرکت صنایع معادن و عمران رضوی در نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد

شرکت صنایع معادن و عمران رضوی که به تازگی از ادغام شرکت‌های بتن و ماشین قدس رضوی، معادن قدس رضوی و موسسه عمران و توسعه رضوی تشکیل شده، در نمایشگاه چهار روزه صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی مشهد حضور پیدا کرده است تا محصولات و توانمندی‌های خود را ارائه کند.

به گزارش آستان نیوز، شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه که از روز گذشته تا 20 آبان ماه در حال برگزاری است، در حوزه‌های ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی ساختمان همچون تولیدکننده‌های لوله و شیرآلات ساختمانی، سرامیک و لوازم بهداشتی، دیوارهای عایق، جداول بتنی، پلاک‌های سنگی و... فعال هستند که به معرفی تولیدات خود می‌پردازند.


معرفی و رونمایی محصول جدید بلوک مسلح هبلکس با برند رضوی
مهدی قربانی مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی، مهم‌ترین فعالیت این شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد را معرفی بلوک مسلح هبلکس دانست و گفت: این محصول در روز نخست نمایشگاه با برند هبلکس رضوی به عنوان محصول جدید شرکت معرفی و رونمایی شد.
او ادامه داد: در این نمایشگاه همچنین در بخش سنگ، سنگ‌های پلاک و کوبیک و در بخش بتن نیز جداول بتنی تولید شده توسط این شرکت ارائه خواهد شد. 
مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی افزود: علاوه‌ بر این، خدمات و محصولات شرکت آرایه‌های معماری رضوی در این غرفه به مخاطبان ارائه می‌شود.



تولید انبوه پنل‌های مسلح در سال ۱۴۰۱
او با اشاره به طراحی و تولید پنل‌های مسلح AAC در سه نوع دیواری، سقفی و قوسی گفت: به منظور ساخت خانه‌های مدولار سریع‌الاحداث ارزان قیمت، پروژه تولید این پنل‌ها در واحد تحقیق و توسعه کارخانه هبلکس رضوی در بیرجند در سال ۱۴۰۰ کلید خورد.
قربانی ادامه داد: با تلاش متخصصان این واحد تولیدی، محصول جدید دانش‌بنیان پنل‌های دیواری و سقفی تخت در سال ۱۴۰۱ به تولید انبوه رسید.
او درباره ویژگی‌های این محصول تصریح کرد: پنل‌های مذکور قابلیت ساخت ساختمان تا دو طبقه را بدون اجرای اسکلت برای سازنده مهیا می‌کند که علاوه‌بر سرعت نصب و اجرای بالا، بهای تمام شده بسیا پایین‌تری را در مقایسه با روش و مواد اولیه موجود در بازار دارد. 
قربانی ادامه داد: ویژگی منحصربه‌فرد پنل‌های مسلح پیش‌ساخته با کاربری دیوارهای پیرامونی و داخلی ساختمان‌های تجاری، مسکونی و سوله‌سازی، حدف عملیات اجرای وال پست(نگهدارنده دیوار) و نبشی‌کشی است. 



اشتراک‌گذاری دانش و فناوری های روز در رویدادهای بین‌المللی 
مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی با بیان این‌که حضور در نمایشگاه‌هایی از این دست می‌تواند زمینه را برای اشتراک‌گذاری فناوری‌ها، دانش و محصولات جدید و همچنین تبلیغات در سطح وسیع فراهم کند، اظهار کرد: حضور در رویدادهای بین‌المللی نقش مهمی در ایجاد روابط تجاری طولانی مدت با سایر فعالان در بازارهای داخلی و جهانی دارد. 
قربانی، بازاریابی محصولات و خدمات این شرکت برای فروش مستقیم در سطح بین‌المللی را از دیگر برنامه‌های حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد عنوان کرد و افزود: علاوه‌براین، فروش غیر حضوری به ویژه برای مشتریان و بازارهای مصرف‌کننده را در دستور کار داریم.
گفتنی است بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی مشهد از 17 تا 20 آبان ماه جاری در محل دائم نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه شرکت صنایع، معادن و عمران رضوی در سالن‌های فردوسی و مفاخر از ساعت 16 تا 21 دیدن کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی