پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۸

اعلام جزئیات مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین سید جعفر طباطبائی

پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین سید جعفر طباطبائی، استاد برجسته حوزه علمیه خراسان صبح پنجشنبه از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر امام رضا(ع) تشییع خواهد شد.

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید جعفر طباطبائی از استاید برجسته حوزه علمیه خراسان و دانشگاه علوم اسلامی رضوی بود که بیش از 6 دهه از عمر خود را در راه ترویج آموزه‌های دینی و فرهنگ اهل بیت(ع) صرف کرد. این خطیب توانمند که سالها امام جماعت نمازهای حرم مطهر رضوی نیز بود، صبح امروز دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شافت.
مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین سید جعفر طباطبائی فردا پنجشنبه، 19 آبان ماه، بعد از نماز ظهر و عصر از مهدیه مشهد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز خواهد شد و آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد نیز بر پیکر او اقامه نماز خواهد کرد.
 

زمان برگزاری مجالس ترحیم
همچنین به منظور بزرگداشت یاد و خاطره آن استاد اخلاق، مراسم ترحیمی در روز جمعه از ساعت 9 تا 11 در تکیه علی اکبریها، واقع در خیابان رضوان برگزار خواهد شد. محفل دیگری نیز در روز یکشنبه از ساعت 9 تا 11 صبح با حضور زائران و مجاوران در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی