پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۸

معرفی ۲۰ محصول در سومین جشنواره محصولات و کسب و کارهای طیب

با هدف اصلاح سبک زندگی اسلامی، ایجاد سفره سلامت و همچنین حمایت از کسب و کارهای فعال در حوزه تولید محصولات غذایی سالم، سومین جشنواره محصولات و کسب و کارهای طیب از امروز آغاز به کار کرد.

دکتر حسین زمانی مدیرعامل موسسه دانش‌بنیان کیفیت رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: محصولاتی که در این جشنواره در معرض نمایش قرار داده شده است در گروه‌های برنج، عسل، زعفران، آرد، پسته، شکر قهوه‌ای، محصولات سالم بر پایه استویا و... قرار دارد.

وی ادامه داد: در واقع تمامی محصولات غذایی سالم و ارگانیک تولید شده در سطح کشور، تحت نظارت این موسسه و براساس مبانی و اصول ۵ گانه طیب شامل سلامت، حلیت، اصالت، برکت و جذابیت، ارزیابی و سپس در نمایشگاه ارائه شده است.

مدیرعامل موسسه دانش‌بنیان کیفیت رضوی درباره نحوه انتخاب برگزیدگان این جشنواره تصریح کرد: در این جشنواره پس از ارزیابی محصولات و خدمات براساس الگوی طیب، به تولیدکنندگان محصولات و ارائه‌کنندگان خدماتی که در ارزشیابی امتیاز بالاتر از 70 بگیرند، نشان طیب و گواهی حضور در زیست‌بوم طیب را دریافت خواهند کرد.

 

برگزاری نمایشگاه جانبی برای عرضه محصولات سالم و ارگانیک

او همچنین از برگزاری نمایشگاهی جانبی در کنار سومین جشنواره محصولات و کسب‌وکارهای طیب خبر داد و افزود: پس از شناسایی محصولات و خدمات برتر توسط کارشناسان این موسسه که البته لزوما هم طیب نیستند ولی متعهد به این نشان هستند، این محصولات و خدمات منتخب در نمایشگاه جانبی جشنواره به نمایش درآمده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی