پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۷

اشتغال‌زایی و مهارت‌آموزی بانوان سرپرست خانوار به همت خادم‌یاران اصفهان

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی اصفهان از اجرای برنامه‌های اشتغال‌زایی و مهارت‌آموزی بانوان سرپرست خانوار توسط این کانون خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، حوریه رجالی در خصوص فعالیت‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی بانوان سرپرست خانوار اظهار کرد: کارگروه آموزش اشتغال زایی و کارآفرینی بانوان سرپرست خانوار از کارگروه‌های فعال کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی است که خوشبختانه با پیشبرد اهداف خود به نتایج مطلوبی دست یافته است.
وی افزود: در این راستا بازدید‌ از کارگاه‌های اشتغال زایی در دستور کار کارگروه ستادی است که به طور منظم از این کارگاه‌ها بازدید داریم و بر نحوه اجرای فعالیت‌ها و ارائه خدمات نظارت می‌کنیم.
مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی اصفهان گفت: دنبال این هستیم که بازار فروش را با ایجاد بازارچه‌های مرتبط در اصفهان و شهرستان‌ها و معرفی به مراکز خرید، ایجاد کنیم.
وی ادامه داد: دوره‌های بازدید در فصل پاییز انجام شده و آموزش‌ها و مهارت زایی‌ها در حال انجام است.
رجالی گفت: این برنامه جزء فعالیت‌های تشویقی به شمار می‌آید که از طرف کانون بانوان و خانواده رضوی امتیازی برای کانون‌های فعال در این زمینه لحاظ خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی