پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۵

برگزاری روضه خانگی در منزل زوج خادمیار بابلی

خادمیاران و یاوران رضوی کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل، مجلس عزا طرح «هر خانه یک هیأت، هر خانه یک پرچم عزا» را به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، به مناسبت روز وفات کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) مجلس روضه خانگی و جلسه بصیرت‌افزایی کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی بابل در منزل زوج خادمیار این کانون برگزار شد. موضوع این مراسم، شخصیت حضرت معصومه(س) به عنوان یک خواهر در رسالت امام رضا(ع) بود.
برنامه با نوای حدیث کسا و هم سرایی شعر« ای صفای قلب زارم...» توسط خادمیاران و یاوران رضوی این کانون آغاز شد.
بعد از آن شاکری، مداح اهل بیت ضمن تلاوت دعای فرج و تسلیت این روز به خادمیاران، یاوران رضوی وحاضرین، به مرثیه‌سرایی سجایای بانو حضرت معصومه(س) و ظلمی که بر ایشان و اهل بیت پیامبر(ص) وارد شده بود، پرداخت.
در ادامه اکبری، کارشناس مذهبی ضمن یادآوری شخصیت تاثیر‌گذار حضرت رسول اکرم(ص) که مردم را با جاذبه‌های مردم سالاری دینی، جذب دین اسلام می‌کردند، پیرامون  معرفت درک مقام و ارادت به بانو حضرت فاطمه معصومه(س) و نسبت لقب «معصومه» از طرف امام رضا(ع)  به این بانو، سخن‌هایی ایراد کردند.
در پایان جلسه بصیرت افزایی کانون، مداح مجلس، محفل را منور به صلوات خاصه امام رضا(ع) کرده و حاضران ضمن اشک ارادت به امام رئوف(ع)، توفیق خدمت بیشتر را از امام هشتم و خواهر بزرگوارشان طلب نمود. همچنین میزبان مجلس با  تبرکی که به نیت ایام سوگواری بانوی شهرقم تهیه نموده بود از حاضران پذیرایی کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی