پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۵

استقبال خادمیاران محمودآباد از پرچم حرم حضرت معصومه(س) در روز شهادت

خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد از کاروان حامل پرچم مقدس حرم مطهر حضرت معصومه(س) استقبال کردند.

به گزارش آستان‌نیوز از مازندران، همزمان با روز شهادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان محمودآباد با حضور در مقابل مدرسه غیردولتی حضرت معصومه(س) این شهرستان، از کاروان سفیران کریمه اهل‌بیت(س) و خدّام حامل پرچم حرم مطهر آن بانوی بزرگوار استقبال کرده و به آن پرچم مقدس تبرک جستند.
سپس خادمان امام رئوف(ع) در مراسمی که به مناسبت روز شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) و به میزبانی مدرسه غیردولتی حضرت معصومه(س) برگزار شده بود، شرکت کردند.
در این مراسم انتظاری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان مازندران و برخی از مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه، رئیس اداره اوقاف، رئیس اداره آموزش و پرورش، معاونان و کارشناسان آن اداره و اعضای شورای شهر محمودآباد نیز حضور داشتند، دختران دانش‌آموز به اجرای سرود پرداختند. سپس ذکر مصیبت شهادت حضرت معصومه(س) توسط ذاکر اهل بیت(ع) انجام شد.
در ادامه جباری، امام جمعه محمودآباد دقایقی را به ایراد سخن پرداخت.
در پایان از طرف خادمان مؤسسه اخت‌الرضا(س) و مسئولان مدرسه غیردولتی حضرت معصومه(س) به تعدادی از مدعوین از جمله سید علی هاشمی‌نسب دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان محمودآباد هدایایی شامل سنگ نگین متبرک حرم حضرت معصومه(س) به رسم یادبود اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی