پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۷

خادمیاران رضوی با فرمانده سپاه جیرفت دیدار کردند

مسئولین کانون های رضوی تخصصی و عمومی شهرستان جیرفت با فرمانده سپاه این شهرستان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان ضمن ارائه گزارش عملکرد کانون های تخصصی و‌عمومی گفت: با توجه به اهداف مشترک فعالیت های خادمیاران رضوی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لازم است هم افزایی مناسبی در بین این دو مجموعه در راستای خدمت رسانی به محرومین ایجاد شود.
در ادامه این دیدار محسن نسب امیری، فرمانده سپاه شهرستان جیرفت ضمن خوش آمد گویی اظهار داشت: مجموعه کانون های خدمت رضوی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر دو از نهادهای انقلابی و وابسته به ولایت می باشند و ضرورت دارد فعالیت این مجموعه ها در راستای اهداف متعالی انقلاب و خدمت به مردم و محرومین باشد.
وی از خادمیاران و یاوران رضوی به عنوان افراد آتش به اختیاری که در راستای حل برخی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) عمل می کنند نام برد و افزود: ارائه خدمات رایگان آموزشی، درمانی، اشتغالزایی، فرهنگی و... توسط خادمیاران رضوی که متناسب با نیاز‌ جامعه است باعث برطرف شدن مشکلات محرومین در سطح شهرستان شده است.
نسب امیری در پایان تاکید کرد: پاسداران و بسیجیان خود را سرباز امام رضا(ع) و ولایت می دانند و آماده همکاری در تمامی زمینه ها با مجموعه خادمیاری شهرستان در مناسبت های مختلف هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی