پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با تلاش خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۱-۰۸-۱۷

سومین مهد الرضای شهرستان کوهبنان افتتاح شد

افتتاح مهد الرضای «ستاره های درخشان» در دبستان شهید محمد حسنی کوهبنان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیر آموزش و پرورش، مسئول کانون های خدمت رضوی در سالن نمازخانه مدرسه شهید محمد حسنی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ در این مراسم محمدرضا توکلی، مسئول کانون های خدمت رضوی کوهبنان گفت: اگر می خواهیم با خدا صحبت کنیم و نور الهی در خانه ما تجلی پیدا کند باید قرآن بخوانیم تا خداوند در بهشت برای ما خانه ای بنا کند.
وی خاطرنشان کرد: خداوند به گونه ای قرآن را تالیف و نازل کرده که هیچ کسی نمی تواند این کتاب هدایت الهی را تحریف کند، اگر فرهنگ قرآنی بر جامعه ای حاکم شود آن جامعه از هرگونه تعرض و پلیدی در امان خواهد بود.
توکلی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان به قرآن تمسک داشتند و با ذکر این کتاب مقدس به شهادت می رسیدند لذا قرآن افتخاری برای جامعه اسلامی است.
وی بیان داشت: منویات رهبر معظم انقلاب برگرفته از قرآن و نهج البلاغه است لذا شیطنت دشمنان را همواره با بیانات ارزشمند خود نقش بر آب می کند.
توکلی تاکید کرد: با تمسک به قرآن، انسان در برابر حوادث بیمه می شود لذا باید معارف قرآنی را نسل به نسل انتقال بدهیم چون قرآن برای زمان و مکان خاصی نازل نشده است .
مسئول کانون های خدمت رضوی کوهبنان ادامه داد: جای شکر است که سومین مهدالرضای قرآنی در شهرستان کوهبنان فعالیت خود را آغاز می کند تا زمینه را برای آموزش نونهالان و گسترش فرهنگ قرآنی و ترویج فرهنگ رضوی فراهم کنیم.
این مراسم با قرائت صلوات خاصه، اجرای سرود و قرائت اشعاری در وصف امام رضا(ع) همراه بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی