پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۳

کانون امور بانوان و خانواده نورالزهراء تبریز افتتاح شد

کانون امور بانوان و خانواده نورالزهراء تبریز با حضور جمعی از خادمیاران در منزل مسکونی شهید صادق عدالت اکبری افتتاح شد.

به گزارش‌ آستان نیوز از آذربایجان شرقی، در سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن العسکری علیه السلام طی مراسمی با حضور خادمیاران و مسئولان آستان قدس رضوی آذربایجان شرقی، کانون نورالزهراء تبریز افتتاح شد.
در مراسمی که برای راه اندازی کانون نور الزهراء در منزل شهید صادق عدالت اکبری ترتیب یافته بود شاکری مسئول کانون های خدمت رضوی استان با بیان اینکه در سالروز ولادت امام حسن العسکری در یک اقدام مبارک جمع شده ایم تا کانون نورالزهراء را در منزل شهید والا مقام عدالت اکبری افتتاح کنیم، گفت: این توفیق برای هرکس شامل نمی شود ولی این شهید و این مکان عظمتی شگرف در بارگاه خداوند متعال داشت که باعث شد به مکان مقدسی که مزین به نام امام رضا علیه السلام است با نام نورالزهراء کانون خدمت رضوی افتتاح شود.

وی افزود: محرومین جامعه هدف ما امروزه در تمامی عرصه ها نیاز به کمک و مساعدت دارند و کانون های خدمت رضوی باید سرآمد خدمت به مردم در تمامی حوزه ها باشند و به خصوص در حوزه فرهنگی و ترویج سبک و سیره امام رضا علیه السلام باید بیشتر قدم بردارند.
در ادامه مراسم حکیمه غفوری مسئول کانون نورالزهراء گفت: با جمعی از همکاران فرهنگی تشکلی درست کرده و مدتی بود فعالیت های مختلف خیریه ای انجام می دادیم. زمانی که متوجه شدیم فعالیت های تشکل ما مشابه فعالیت های کانون های خدمت رضوی است درخواست داده و پیگیری اخذ مجوز شدیم. الحمدالله امروز شاهد افتتاح کانون خدمت رضوی نور الزهرا هستیم و امیدواریم قدم های موثری در جهت رفع محرومیت مخدومین برداریم.
در حاشیه افتتاح کانون حسن روزنیک مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان تبریز نیز گفت: حسب درخواست و پیگیری هایی که خانم حکیمه غفوری والده شهید مدافع حرم، صادق عدالت اکبری از کانون‌ مرکزی تبریز برای راه اندازی کانون امور بانوان و خانواده در محل واحد آپارتمانی که شهید در آن زندگی کرده  داشت، موضوع از طریق دبیرخانه استان پیگیری و بعد از صدور مجوز لازم،  امروز در حضور بانوان خادمیار و مدیر دبیرخانه استان سردار شاکری شاهد افتتاح کانون نورالزهراء هستیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی