پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۸

اهدای ۳۵۰ جلد کتاب به کتابخانه کانون خدمت رضوی آذرشهر

در راستای سنت حسنه وقف و در هفته کتاب و کتابخوانی ۳۵۰ جلد کتاب توسط یک خیّر خادمیار به کتابخانه کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان آذرشهر اهدا شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، خادمیار ملک پور مسئول کانون کتاب و کتابخوانی کانون خدمت رضوی شهرستان آذرشهر در این خصوص گفت: در یک حرکت خداپسندانه و در راستای سنت حسنه وقف، برای  توجه دادن به کتاب و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی تعداد ۳۵۰ جلد کتب نفیس به ارزش پانصد میلیون ریال توسط خیّر خادمیار اکبر نوید آقایی به کتابخانه این کانون  اهدا شد.
وی افزود: کتاب‌های اهدایی در موضوعات علوم سیاسی، تاریخ، فلسفه و کلام ، روانشناسی، ادبیات، قرآنی، معرفتی، علمی و...است.
ملک پور اضافه کرد: این کتاب‌ها پس‌ از بررسی‌های کارشناسی، ثبت در دفتر کتابخانه شده و در دسترس علاقه‌مندان کتاب و کتاب‌خوانی و خادمیاران عزیز قرار خواهد گرفت.
مسئول کانون کتاب و کتابخوانی خاطرنشان کرد: کتابخانه کانون خدمت رضوی شهرستان آذرشهر امروز به‌عنوان غنی‌ترین مجموعه فرهنگی و علمی منطقه  پاسخگوی مراجعه‌کنندگان و پژوهشگران است.
وی در ادامه افزود: خادمیاران و شهروندان عزیز می‌توانند در راستای طرح «اهدای کتاب؛ اهدای دانایی» کتاب‌های بدون استفاده خود را به کتابخانه این کانون اهدا کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی