پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۸

تهیه و توزیع بسته های معیشتی در میان مخدومین مرند

در راستای تحقق اهداف کانون های خدمت رضوی و حمایت از محرومین، بسته های ارزاق توسط کانون بانوان و خانواده شهرستان مرند تهیه و توزیع می شود.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، کبری پیری مسئول کانون اموربانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان مرند گفت: حسب تاکیدات مقام معطم رهبری به تولیت آستان قدس رضوی در جهت خدمت به ضعفاء و نیازمندان، خیرین و خادمیاران کانون بانوان شهرستان در تلاش هستند تا با تهیه و توزیع بسته های ارزاق، التیام بخش آلام درد نیازمندان شوند.
وی افزود: به همت خیّرین نیکوکار شهرستان اقلام تعداد150 ‪ بسته ارزاق تهیه و بعد از بسته بندی و آماده سازی طی سه روز در ماه توسط خادمیاران در بین خانواده های نیازمند از قبل شناسایی شده توزیع می شود

پیری با بیان اینکه اقلام هر بسته ارزاق  شامل ۵ کیلو برنج، یک بسته لوبیا، یک بسته قند، ۴۰۰ گرم چای، دو عدد ماکارونی و ۸۰۰ گرم گوشت گرم می باشد گفت: هزینه اقلام هر بسته پنج میلیون ریال و کل هزینه بسته ها مبلغ هفتصد و پنجاه میلیون را شامل می شود.
پیری در آخر افزود: توسط یک خیر تعداد ۴ عدد کاپشن زمستانی برای اهدای به نیازمندان تحویل کانون بانوان و خانواده شهرستان گردید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی