پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۸

شکوه معنوی چهارشنبه امام رضایی به دبیرستان دخترانه بابل رسید

خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی برنامه معنوی چهارشنبه های امام رضایی را در دبیرستان های دخترانه شهرستان بابل برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی بابل در سومین چهارشنبه امام رضایی آبان ماه به دبیرستان دخترانه شاهد امام موسی بن جعفر(ع) این شهرستان رفته و عطر شور و اشتیاق ارادت به امام رضا(ع) را در محیط مدرسه پراکنده کردند.
در این مراسم خادمیاران کانون جوانان و نوجوان خدمت رضوی به همراه چند تن از خادمیاران کانون و یاور ان رضوی مراسم معنوی همراه با مداحی و اجرای جمعی صلوات خاصه و  سرود  امام رضا(ع) را اجرا کرده و ارادت روزافزون به اهل بیت بالاخص درگاه امام مهربانی را طلب نمودند.
حجت الاسلام علی پور از اعضای کانون به نیت امام رضا(ع)، ۸ دقیقه پیرامون علم آموزی و الگوپذیری از اهل بیت(ع) بر مبنای سیره رضوی سخن هایی ایراد نمود.
وی پیرامون انس و الگوپذیری از زندگی امام رضا(ع)، گزارشی را از مجموعه فعالیت ها و برنامه های عقیدتی و فرهنگی پیش روی کانون برای نوجوانان و جوانان بر اساس سیره امام رضا(ع) ارائه نمود و سپس از دانش آموزان علاقه مند به خدمت در درگاه رضوی دعوت به همکاری نمود.
در پایان مراسم بسته های فرهنگی متبرک امام رضایی شامل کارت صلوات خاصه امام رضا(ع) و نبات متبرک حرم رضوی به مدیر و اعضای دبیرستان اهدا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی