پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس اداره کانون های خدمات رضوی کشور:
۱۴۰۱-۰۸-۱۸

خادمیاران خراسان شمالی ظرفیت خوبی در حوزه کتابخوانی ایجاد کرده اند

رئیس اداره کانون های خدمات رضوی کشور گفت: خادمیاران خراسان شمالی ظرفیت خوبی در حوزه کتاب و کتابخوانی ایجاد کرده اند.

به گزارش آستان نیوز از خراسان شمالی، احسان مهدوی رئیس اداره کانون های خدمات رضوی کشور با حضور در استان و دیدار با دبیرکانون های خدمت رضوی خراسان شمالی اظهار داشت: خادمیاران این استان ظرفیت خوبی در حوزه کتاب و کتابخوانی و مطالعه دارند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فعالیت های کانون های خدمت رضوی در مشهد از حضور کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی رضوی خراسان شمالی در این نمایشگاه تقدیر کرد .

رئیس اداره کانون های خدمات رضوی کشور با اشاره با فعالیت های خیرخواهانه تصریح کرد: باید فرهنگ سازی کنیم تا نگاه خیران را تغییر دهیم و در حوزه های مختلف چون رسانه، فعالیت های علمی و آموزشی و سایر حوزه ها مشارکت نمایند.

محمد اکبرزاده دبیر کانون های خدمت رضوی استان نیز در این نشست ضمن اشاره به فعالیت های خادمیاران خراسان شمالی گفت: خادمیاران رضوی در این استان کنار توجه به تهیه بسته های معیشتی به سایر فعالیت های خیر در جهت کمک به نیازمندان نیز مشارکت دارند‌.

وی افزود: فعالیت هایی در حوزه کتاب و کتاب خوانی، تهیه محتوای مجازی، انجام فعالیت های آموزشی از جمله فعالیت هایی است که توسط کانون های خدمت رضوی خراسان شمالی در سطح استانی و شهرستانی انجام می شود.

دبیر کانون های خدمت رضوی خراسان شمالی همچنین در این نشست به انتشار کتاب های شی با مشارکت خادمیاران رضوی اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی