پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۹

گردهمایی خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان اهواز برگزار شد

خادمیاران و یاوران رضوی کانون های عمومی و تخصصی اهوازی در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی از مرکز خادمیاری آستان قدس رضوی حضرت رضا علیه‌السلام در چهارشنبه امام رضایی گرد هم آمدند.

به گزارش آستان نیوز از خوزستان، این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء چهارشنبه مورخ ۱۸ آبان ماه در محل مسجد جوادالائمه علیه‌السلام اهواز برگزار گردید، با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، مداحی و قرائت زیارت امین الله توسط خادمیاران آستان قدس رضوی آغاز شد و با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی نژاد، مسئول دفتر کانون های خدمت رضوی استان خوزستان، ادامه یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی نژاد ضمن تقدیر از استقبال گرم خادمیاران و یاوران رضوی در گردهمایی ماهیانه، با اشاره به آیاتی از قرآن‌ کریم و بیان احادیثی از ائمه اطهار علیهم السلام، همه را به مراقبت از نفس و شناخت دشمن درونی و بیرونی سفارش نمود.
وی با اشاره به نعمت ارزشمند خادمی امام رضا علیه‌السلام، لزوم افتخار به این موهبت عظیم و قدرشناسی این توفیق بزرگ را یادآور گشت و مسئولیت بسیارمهم و سنگین ناشی از آن را متذکر شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی نژاد ضمن اشاره به وقایع اخیر، به سخنان و رهنمودهای مقام معظم رهبری پرداخت و بر لزوم برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در راستای بصیرت افزایی و رفع ابهام برای افراد جامعه و تبیین به موقع و به هنگام تأکید نمود و نقش خادمان حضرت رضا علیه‌السلام را در این خصوص بسیار مهم و مؤثر توصیف نمود.
وی تصریح کرد: هر کدام از کانون‌های عمومی و تخصصی باید پرچمی باشند، برای انقلاب اسلامی ایران.
در ادامه مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین دانیال اریکه مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان خوزستان ضمن خوشامدگویی  به حضار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حرم شاهچراغ از حاضرین و دست اندرکاران این برنامه تشکر کرد و اعلام نمود این گردهمایی به صورت ماهانه ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به این امر که گردهمایی‌های ماهیانه یک برنامه بصیرتی معرفتی می‌باشد، اظهار داشت: شرکت در این برنامه جزء گزارشات خدمتی خادمیاران و یاوران رضوی محسوب خواهد شد.
مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در استان خوزستان خاطرنشان کرد: کلیه اقدامات و خدمات خادمیاران و یاوران آستان قدس رضوی، می‌بایست با هماهنگی مسئولین کانون‌ها صورت پذیرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی