پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر عامل موسسه به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)  خبر داد:
۱۴۰۱-۰۸-۲۱

آغاز طرح «نذر کتاب؛ بذر اندیشه و بینش»/ جمع آوری نذورات نقدی برای تجهیز کتابخانه‌های مناطق محروم

مدیر عامل موسسه به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از آغاز طرح «نذر کتاب؛ بذر اندیشه و بینش» همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

به گزارش آستان نیوز، حسین سعیدی در نشست خبری هفته کتاب و کتاب‌خوانی که صبح امروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه در محل تالار شیخ طوسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن تشریح برنامه‌های این موسسه در این هفته، به طرح «نذر کتاب؛ بذر اندیشه و بینش» اشاره کرد.

طبق گفته وی، این طرح با هدف تامین بسته‌های مطالعاتی کاربردی ویژه نوجوانان و جوانان محروم راه اندازی شده است و علاقمندان می توانند از طریق کد دستوری *8 مربع و به آدرس اینترنتی nazr.razavi.ir  و یا از طریق اپلیکیشن رضوان به آدرس  app.razavi.ir  به شناسه حساب 100104117 و شماره حساب 7658585886 در این امر خدا پسندانه شرکت کنند.

 

برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتاب

سعیدی، برگزاری 3 نشست نقد و بررسی آثار به نشر در فروشگاه مرکزی کتاب مشهد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را یکی از برنامه‌های به نشر در هفته کتاب و کتاب‌خوانی ذکر کرد و گفت: از دیگر اقدامات این موسسه برگزاری جشن امضا در رواق کتاب حرم مطهر رضوی است.
 

ارائه تخفیفات به 30 هزار عنوان کتاب در فروشگاه‌های به نشر

وی همچنین به انتشار آثار جدید به نشر (چاپ اولی) و تجدید چاپی در حوزه کتاب‌های پروانه ویژه کودک و نوجوان و بزرگسال اشاره و خاطر نشان کرد: فعالیت 27 فروشگاه کتاب به نشر در مشهد، تهران، قم و گرگان و چند شهر دیگر در طرح خرید حضوری با تخفیف خانه کتاب از دیگر برنامه‌های موسسه به نشر در هفته جاری است که در همین راستا 30 هزار عنوان در این طرح شرکت داده شده است.

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات به نشر همچنین از امکان خرید غیر حضوری از ۲۷ فروشگاه به نشر در سامانه خانه کتاب با تخفیف ۲۵ درصد و ارسال رایگان خبر داد و افزود: هزار عنوان کتاب در این سامانه بارگذاری شده است.
 

تقدیر از مشتریان وفادار در سامانه شبکه مخاطبان به نشر

وی همچنین تقدیر از مشتریان وفادار در سامانه شبکه مخاطبان به نشر را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه هفته کتاب دانست و گفت: از دیگر برنامه‌های به نشر در این هفته حضور دانش‌آموزان در قالب اردو محور، در فروشگاه‌های به نشر است که با همکاری شهرداری انجام می‌شود. سعیدی با اشاره به حضور به نشر در یازدهمین جشنواره کتاب دفاع مقدس قم با 27 عنوان اثر به سایر برنامه های تدارک دیده شده در این هفته همچون برنامه ریزی اردو کتاب از مدارس مشهد و بازدید از فروشگاه های به نشر با همکاری شهرداری و ارشاد اشاره کرد. وی همچنین معرفی نویسندگان و کتاب‌های برتر به نشر در فضای مجازی و رسانه ها را از دیگر برنامه های به نشر در هفته کتاب و کتاب خوانی ذکر کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی