پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۹

چهارشنبه‌های امام رضایی با حضور روستائیان آذرشهری برگزار شد

مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی آذرشهر گفت: خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی روستای فیروزسالار این شهرستان در تداوم برنامه چهارشنبه های امام رضایی، دل های شیفتگان حضرت را روانه صحن رضوی کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، هادی غفاری اظهار کرد: کانون محله ای خدمت رضوی روستای فیروزسالار شهرستان آذرشهر در تداوم برگزاری چهارشنبه های امام رضایی دل های عاشقان و شیفتگان حضرت را با اجرای برنامه های فرهنگی و دینی به صحن و سرای حرم حضرت امام رضا علیه السلام پیوند می دهد.
وی افزود: خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی روستای فیروز سالار با تجمع در مسجد روستا زیارت امین الله را در میان جمع قرائت و هم خوانی کردند و بعد از آن در فضایی معنوی و سرشار از التجاء به محضر اهل بیت و پنج تن آل عبا حدیث شریف کسا را قرائت کردند.
وی اضافه کرد: در ادامه برنامه حجت الاسلام ناصری مطالبی را در مورد زندگانی و سیره رفتاری حضرت امام رضا علیه السلام بیان داشت و در نهایت مراسم با دعا برای سلامتی آقا امام زمان(عج) خاتمه پیدا کرد.
غفاری همچنین گفت: طرح چهارشنبه هاي امام رضايي که با هدف احياي سنت رضوی و گسترش مهر امام رضایی با قرائت زيارت امين‌الله طراحي و برنامه ريزي شده است در دیگر کانون های محله ای ادامه خواهد یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی