پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۸

برگزاری مراسم امام‌ رضایی در کانون بانوان مراغه

مسئول کانون امور بانوان و خانواده شهرستان مراغه اظهار کرد: بانوان خادمیار و یاور رضوی این کانون برای برگزاری مراسم امام رضایی دور هم جمع شدند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، زهرا اشرف نیا گفت: با عنایت خداوند متعال و با الطاف امام رضای مهربان، امروز شاهد حضور خادمیاران و یاوران امام رضا(ع) در دفترمرکزی کانون بانوان مراغه برای برگزاری مراسم امام رضایی بودیم.
وی افزود: این مراسم با صلوات خاصه و قرائت زیارت امین الله با التجاء به محضر حضرت ثامن الحجج علیه‌السلام شروع گردید، سپس خادمیار صابریان مفاهیم و تجوید آیات۳۰ تا۳۱ سوره بقره را با هم نوایی و یادگیری همزمان خواهران حاضر ارائه کردند و در ادامه روخوانی قرآن با تجوید توسط خواهران و رفع اشکال توسط صابریان به عمل آمد.
وی اضافه کرد: ادامه بخش مراسم درس خادمیار داوری بود که به طور مشروح آیه ۴۰ سوره غافر را تفسیر کرده و ذکر نمود که عمل صالح تنها با نیت قربه الی الله و از کسی که ایمان به خدای یکتا دارد مقبول است.
اشرف نیا با بیان اینکه مبلغی از طرف خواهران خادمیار جهت کمک به کرایه ماهانه دفتر جمع آوری گردید افزود: این مراسم معنوی با قرائت زیارت آل یس و پذیرایی از حضار به اتمام رسید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی