پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۹

اجرای برنامه های فرهنگی برای نوجوانان توسط کانون وایقان

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهر وایقان شهرستان شبستر برنامه های فرهنگی و آموزش قرآن برای دانش آموزان نوجوان مدارس برگزار می کنند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، آرزو ستاری مسئول روابط عمومی کانون امور بانوان و خانواده شهرستان شبستر گفت: یکی از اهداف فرهنگی کانون های خدمت رضوی آشنایی کودکان از سنین پایین با فرهنگ رضوی و اسلامی هست. کانون های خدمت رضوی در راستای این هدف با جذب و آموزش کودکان در محفل های مذهبی ضمن آشنا کردن آن ها با موازین دینی، اسلامی شیعی، کودکان را با فرهنگ شیعی تربیت می کنند تا آن ها نمونه مدیران خوبی برای آینده میهن اسلامی باشند.
وی افزود: یکی از کانون های محله ای فعال در این حوزه کانون محله ای حضرت رقیه(س) شهر وایقان شهرستان شبستر است. خادمیاران این کانون خدمت رضوی با شناسایی و جذب کودکان و نوجوانان مستعد، با پرپایی کلاس های آموزش قرآن و برنامه های فرهنگی امسال همت کردند.
وی اضافه کرد: از کارهای فرهنگی کانون برای کودکان و نوجوانان می‌توان به طراحی و اجرای مسابقات فرهنگی ورزشی به مناسبت روز دانش آموز اشاره کرد. خادمیاران این کانون با حضور در مدرسه  ابتدایی رشیدی شهر وایقان ضمن برپایی جشن دانش آموزی در روز دانش آموز به معرفی کارهای فرهنگی کانون خدمت رضوی پرداخته و جمعی از دانش آموزان را در کلاس های قرآنی کانون ثبت نام کردند.
 ستاری با بیان اینکه خادمیاران این کانون کلاس های قرآنی را با شروع فصل پاییز در روزهای پنج شنبه برای کودکان و نوجوانان برگزار می کنند اضافه کرد: شرکت کنندگان در کنار قرآن آموزی، از کلاس های دیگری نظیر زبان انگليسي، نقاشی و ورزشی بهره مند می شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی