پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۱۸

کانون نظیروندی تبریز مراسم چهارشنبه امام رضایی برگزار کرد

مراسم چهارشنبه های امام رضایی با حضور نمازگزاران و خادمیاران کانون خدمت رضوی مسجد نظیروندی بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، سید مهدی موسوی مسئول کانون خدمت رضوی مسجد نظیروندی گفت: چهارشنبه‌های امام رضایی که با رنگ و بوی معنوی، مجالی برای عرض ادب به ساحت قدسی امام رضا(ع) است، تلنگری است که یادمان باشد امام رئوف(ع) از همیشه به زائرانشان نزدیک تر هستند.
وی افزود: مراسم چهارشنبه های امام رضایی کانون در مسجد نظیروندی، بعد قرائت آیاتی از کلام الله مجید، زیارت پرفیض امین الله با پرواز دل های عاشقان رضوی در آسمان حرم مطهر حضرت امام مهربانی ها قرائت و هم خوانی شد.
وی اضافه کرد: در ادامه مراسم خادم الرضا، ذاکر اهل بیت یحیی صادق پور با مرثیه سرایی و روضه خوانی در مصائب حضرت ارباب بی کفن، کشته مظلوم غرقه به خون دشت کربلا، دل ها را با اشک شستشو داد و در آخر با توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها و با دعا برای سلامتی آقا امام زمان(عج) مراسم را به پایان برد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی