پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت هفته کتاب؛
۱۴۰۱-۰۸-۲۲

زنگ کتاب در دبستان شکوفه‌های رضوی طبس نواخته شد

به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، زنگ کتاب در دبستان هوشمند شکوفه‌های رضوی وابسته به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) نواحته شد.

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی، زنگ کتاب در دبستان هوشمند شکوفه‌های رضوی وابسته به آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) با حضور حقانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان، قاسم زاده مدیر آستان مبارک، کدخدایی معاون مدیرکل و مدیریت آموزش و پرورش، جمعی از اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان طبس و دانش آموزان دبستان نواحته شد.
 قرائت قرآن کریم، پخش سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع)، خوانش کتاب توسط یکی از دانش آموزان، اجرای گروه سرود بنات الحیدر در حمایت از حجاب و عفاف، تجلیل از برگزیدگان مسابقه نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی و اجرای سرود همگانی کتاب از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
این خبرحاکی است نمایشگاه کتاب و نرم افزار توسط فرهنگسرای حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در حاشیه این مراسم برپا شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبرها را پرجاذبه کنند
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش سطح آگاهی‌های عموم مردم از جمله نوجوانان و جوانان، مطالعه گسترده و عمیق و مخاطب…

تلویزیون اینترنتی