پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رییس فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوارخبر داد 
۱۴۰۱-۰۸-۲۳

ندارک 15برنامه ویژه هفته کتاب در فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار

رییس فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار وابسته به سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی از اجرای بیش از 15برنامه ویژه هفته کتاب و کتابخوانی دراین مجموعه فرهنگی خبر داد.

 دکتر علی جانفزا در گفت و‌گو با آستان نیوز اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از سوی فرهنگسرای امام رضا(ع) سبزوار همچون سایر نهادهای فرهنگی ویژه برنامه‌های مختلفی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اهمیت مطالعه و ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه، ابراز کرد: برنامه‌های این مجموعه در سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با محوریت شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» طراحی و در طول هفته کتاب اجرا می‌شود.
جانفزا با بیان اینکه برپایی نمایشگاه کتاب با همکاری ناشران آستان قدس رضوی در فرهنگسرای امام رضا(ع) و دانشگاه حکیم یکی از برنامه‌های شاخص هفته کتاب وکتابخوانی است که با عنوان شمیم معرفت برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برگزار نشست کتابخوان و نقد وبررسی منابع کتابخانه با موضوعات دینی، کارگاه با موضوع نقش کتاب و مطالعه در تربیت فرزند، مسابقه وپویش «دو کلمه حرف کتاب» با رویکرد بازخوانی ومعرفی کتاب و برپایی محفل شکوفه‌های رضوی ویژه نونهالان قرآنی فرهنگسرای امام رضا(ع) بخشی از برنامه‌های تدارک دیده شده در این مجموعه است.
وی با اشاره به برگزاری محفل نورانی انس با قرآن توسط قاریان ممتاز نوجوان، گفت: برپایی انجمن شعرادبی و اجرای سروده‌‌هایی در مدح و منقبت اهل بیت (ع)، قصه گویی، نقاشی وداستان نویسی با موضوعات مذهبی واحد ادبیات قرآنی کودکان در قالب ویژه برنامه «حکایت خورشید» و اجرای ویژه برنامه نسیم کرامت و عیادت از بیماران بیمارستان واسعی همراه با اهدا کتاب و بسته متبرک از دیگر برنامه‌های این فرهنگسراست که در طول هفته کتاب وکتابخوانی اجرا می‌شود.
 وی ارائه دستاوردها وآثار هنری نوگلان قرآنی مهدالرضا(ع) در قالب کارگاه خلاقیت،  دیدار با خانواده شهدا با عنوان «درمسیر شهادت»،  تجلیل از اعضای نمونه کتابخانه فرهنگسرای امام رضا(ع)، معرفی کتاب و کتابخوانی در اندیشه رهبری در سطح مدارس ومساجد شهرستان، انتشار نشریه الکترونیکی و اجرای برنامه نورالهدی در مدارس شهرستان سبزوار را دیگر برنامه‌های اجرایی این مجموعه فرهنگی درطول هفته کتاب وکتابخوانی برشمرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

هر رأی، خط بطلانی بر نقشه‏‌های شوم و امیدهای واهی دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی هر رأی را خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان ایران و موجب تبدیل‌ امید‌های واهی بدخواهان به یأس دانست.

تلویزیون اینترنتی