پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

هم‌زمان با روز «کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار» صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۰۸-۲۴

اهدای 3500 جلد کتاب کتابخانه و موزه ملی ملک به منطقه‌های کم‌برخوردار خوزستان

هم‌زمان با روز «کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار»، سه هزار و 554 جلد کتاب از سوی کتابخانه و موزه ملی ملک به منطقه‌های کم‌برخوردار استان خوزستان اهدا شد.

به گزارش آستان نیوز، کتابخانه و موزه ملی ملک بزرگترین موقوفه فرهنگی آستان قدس رضوی در تهران، این منابع اهدایی را در قالب 76 کارتن کتاب که دربرگیرنده سه هزار و 554 جلد کتاب در دو هزار و 380 عنوان در موضوعات مختلف است به مناسبت گرامی‌داشت 24 آبان ماه، روز کتاب، کتاب‌خوانی و کتابدار به خوزستان ارسال کرد. 
این مجموعه کتاب‌های اهدایی به خوزستان، در پی درخواست اداره کل کتابخانه‌های عمومی این استان به این منطقه فرستاده شده است. 
این خبر حاکی است، کتابخانه و موزه ملی ملک به مناسبت سی‌امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران (با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم») و هم‌زمان با گرامی‌داشت پنجاهمین سالگرد درگذشت حاج حسین آقا ملک بنیان‌گذار و واقف این مجموعه، برنامه‌های متنوعی را در حوزه کتاب و کتابخوانی با همکاری مراکز فرهنگی کشور از 21 تا 27 آبان ماه برگزار می‌کند. 
شایان ذکر است، این موقوفه در سال 1316 شمسی بر بارگاه ملکوتی رضوی وقف شده است و در حال حاضر همه روزه بجز روزهای تعطیل از ساعت 8:30 تا 16:20(پنج‌شنبه‌ها از ساعت 9 تا 16:20)در تهران، خیابان امام خمینی(ره)، سردرباغ ملی، خیابان ملل متحد(میدان مشق)، آماده خدمات‌رسانی به اهل علم و هنر است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی