پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۳

نشست رابطین کانون تبلیغ دینی و مداحی آذربایجان شرقی برگزار شد

رابطین کانون های تبلیغ دینی و مداحی شهرستان های استان آذربایجان شرقی برای بررسی مسائل جاری و عملکرد کانون ها نشست یک روزه برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، این نشست یک روزه در محل دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی با حضور دبیر کانون های خدمت رضوی استان، معاون خدمت رضوی، معاون خادمیاری، مسئول کانون‌ تبلیغ دینی و مداحی استان و رابطین شهرستان های تابعه ترتیب یافت.
نشست با قرائت آیاتی از کلام الله مجید شروع و حمید باقرپور معاون خدمت رضوی استان گفت: کانون تبلیغ دینی و مداحی در سطح استان146 ‪ خادمیار دارد که ‪ نفر پای کار و فعال و 40 نفر غیر فعال هستند و از این جمع تعدادی روحانی و تعدادی مداح هستند عمده وظیفه این کانون اعزام مبلغ روحانی به مجالس و مراسم مردمی و معرفی مداح برای مجالس عزاداری و اعیاد می باشد
دبیر کانون های خدمت رضوی استان در این نشست با اشاره به اهمیت موضوع تبلیغ دینی و مداحی در جوامع دینی و مذهبی افزود: امروزه وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه ایجاب می کند که خادمیاران کانون های تبلیغ دینی و مداحی زیرساخت ها و فونداسیون قوی در شبکه سازی مردمی ایجاد کنند و در میدان کار و میان مردم بیشتر حضور داشته باشند و به شبهات و پرسش های مردم پاسخ دهند و نگذارند منحرفین، اعتقادات و باورهای دینی مردم را تضعیف کنند.
در ادامه مهدی خادم آذریان مسئول کانون تبلیغ دینی و مداحی استان، با  قدردانی از برگزاری نشست و حضور رابطین شهرستانی در این جلسه گفت: خدای متعال را شاکریم که به هر سببی بوده توفیق داده خادم امام رضا علیه السلام شده ایم. فلذا ما خادمیاران کانون تبلیغ دینی و مداحی حسب فرموده مولایمان علی بن موسی الرضا(ع) وظیفه داریم امر اهل بیت را با زبان گویا و بلیغ احیا کنیم، زیبائی ها و شیرینی های کلام و سیره رضوی و علوی و... را به مردم بیان کنیم.
هر یک از رابطین شهرستانی کانون تبلیغ دینی و مداحی در ادامه جلسه به ارائه عملکرد و بیان مسائل شهرستان حوزه عمل  خود پرداختند و نشست با نواخته شدن اذان ظهر به کار خود پایان داد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی