پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامي استان خراسان رضوی
۱۴۰۱-۰۸-۲۵

به‌نشر ناشر موفق در حوزه ادبیات دینی است

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامي استان خراسان رضوی گفت: انتشارات آستان قدس رضوی با رویکرد چاپ و انتشار آثار ایرانی اسلامی یکی از موفق‌ترین ناشران حوزه ادبیات دینی است که توانسته آثار متنوع با موضوعات مختلف منتشر کند. 

محمد حسین‌زاده در حاشیه برگزاری نشست نقد و بررسی کتاب «ماجرای دشت مرموز» و بازدید از فروشگاه مرکزی کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در گفت‌وگو با خبرنگار آستان‌نیوز با بیان اينکه به‌نشر در حوزه ادبیات دینی آثار داستانی و رمان‌های مختلفي پیرامون زندگی ائمه معصومین (ع) منتشر کرده است، ادامه داد: کتاب‌های اوسنه گوهرشاد، آبی‌ها، ازجمله آثار سعید تشکری از جمله آثار برگزیده به‌نشر در حوزه ادبیات دینی است. این انتشارات توانسته با همکاری تصویرگران برجسته و نویسندگان برتر کشور آثار مختلفي را در حوزهٔ کودک و نوجوان و بزرگسال منتشر کند.
حسین زاده با بیان اینکه موفقیت بیشتر به‌نشر در حوزه ادبیات دینی نیازمند تداوم و تلاش بیشتر است، یادآور شد: به‌نشر در ابتدای راه قرار دارد و باید با تلاش بیشتر در حوزه چاپ آثار دینی، آثار و محصولات متنوع برای تمام رده‌های سنی منتشر کند تا جوابگوی نیازهای همه اقشار جامعه باشد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی