پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، 
۱۴۰۱-۰۸-۲۵

جشن کتاب در میقات الرضا(ع) برگزار شد

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی جشن کتاب به همت آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در این آستان مبارک برگزار شد

به گزارش آستان نیوز، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی جشن کتاب با حضور امام جمعه طبس و فرماندار ویژه شهرستان و جمعی از مسئولان فرهنگی در تالار همایش‌های میقات الرضا(ع) برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین محمدی در این مراسم گفت:  ارزش علم و دانش در دین اسلام بسیار بالا است لذا همه بزرگان دین با کتاب انس زیادی داشته و همه مردم را به این امر مهم سفارش نمودند.
وی افزود: متاسفانه کتاب در سبد خانوار جایگاه واقعی خودش را ندارد و در این موضوع باید جامعه توجه بیشتری داشته باشد. حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: طبس شهر علم و دانش است و علمای زیادی از این دیار در تاریخ کشور رشد کرده‌اند و ما نیز باید با تاسی به این بزرگان، فرهنگ ناب اسلام را بیش از گذشته منتشر کنیم.
این خبر حاکی است در این مراسم از نویسندگان، مدیران، کتابداران و اعضای نمونه کتابخانه‌های حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و حضرت امام رضا(ع) روستای محمدآباد و کتابخانه‌های عمومی شهرستان طبس تقدیر و از تازه‌های کتاب نویسندگان این شهرستان در یک سال گذشته رونمایی شد. 
اجرای گروه سرود، نقالی خوانی و حافظ خوانی دانش آموزان، شعرخوانی حمیدرضا نظری شاعر برجسته شهرستان، معرفی آثار و کتب نویسندگان طبسی توسط دکتر حمید حقی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبرها را پرجاذبه کنند
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش سطح آگاهی‌های عموم مردم از جمله نوجوانان و جوانان، مطالعه گسترده و عمیق و مخاطب…

تلویزیون اینترنتی