پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۶

مدارس بابل حال و هوای امام رضایی گرفت

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، خادمیاران رضوی در دبیرستان دخترانه فریده میری شهرستان بابل برنامه معنوی امام رضایی را برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، خادمیاران رضوی کانون بانوان و خانواده و کانون ایثار و شهادت مراسم  امام رضایی این هفته را به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به دبیرستان دخترانه فریده میری رفته و دل های عاشقان را هوایی مشهد الرضا کردند.
این مراسم با صلوات خاصه امام رضا علیه السّلام و مداحی توسط خادمیار اهل بیت عصمت و طهارت محمودزاده در جمع دانش آموزان در فضایی معنوی و آکنده از عطر و بوی بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) برگزار شد.
مسئول کانون بانوان و خانواده عنوان کرد: هنوز مدارس زیادی در نوبت هستند که در هر هفته برنامه ۴۰ دقیقه ای در مدارس برگزار کنیم و ما در تلاش هستیم با به کارگیری خادمیاران و یاوران رضوی در بین نوجوانان و جوانان و با اجرای برنامه های مذهبی  در نقاط مختلف مدارس شهرستان بابل  فرهنگ  امام رضا یی را در بین آحاد دانش آموزان گسترش دهیم و سپس از دانش آموزان علاقه مند به جذب در درگاه رضوی دعوت به همکاری نمائیم.
بابایی مدیر دبیرستان دخترانه فریده میری افزود: همه ساله با بچه های دانش آموزان مفتخر به بابوس امام رضا می شدیم. اما امسال توفیق حاصل نشد این سفر انجام بگیرد. وقتی  اطلاع رسانی کردند که  خادمیاران امام رضا علیه السّلام مهمان مدرسه ما می‌شوند از صمیم قلب خوشحال شدم. چه دور باشیم و چه نزدیک امام رضا(ع) زائرانش را دوست دارد و حواسش به ما است که ما را قابل دانسته تا امسال هم به صورت ویژه خادمیاران خورشید هشتم در روز مخصوص آقا علی ابن موسی الرضا(ع) مهمان مدرسه ما شود و مدرسه ما را بوی عطر امام رضایی ببخشند.
در انتهای مراسم به مناسبت هفته کتابخوانی هدایایی شامل بسته های فرهنگی کتاب و تبرکات رضوی به نیابت از امام مهربانی ها به مدیر و دانش آموزان نمونه برتر مدرسه در امور فرهنگی، نماز، حفظ قرآن و غیره تجلیل و تقدیر نمودند و سپس دانش آموزان مدرسه برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا با هم آوایی و همخوانی دانش آموزان با شعر معروف عفاف و حجاب حال و هوای رضوی را دو چندان کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

هر رأی، خط بطلانی بر نقشه‏‌های شوم و امیدهای واهی دشمنان ایران است
تولیت آستان قدس رضوی هر رأی را خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان ایران و موجب تبدیل‌ امید‌های واهی بدخواهان به یأس دانست.

تلویزیون اینترنتی