پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با معرفی مسئول کانون های خدمت رضوی؛
۱۴۰۱-۰۸-۲۷

دیدار خادمیاران رضوی با امام جمعه قلعه گنج صورت گرفت

همزمان با معرفی مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان قلعه‌ گنج، جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین احمدی نیک، امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ حجت الاسلام رضا احمدی نیک، امام جمعه شهرستان قلعه گنج ضمن اظهار خرسندی از این دیدار بیان داشت: معارف ائمه علیهم السلام از زیبایی خاصی بر خوردار است و می تواند بر قشر جوان بسیار تاثیرگذار باشد و در زمینه فرهنگی نیز قدرت تاثیرگذاری بالایی در فرهنگ و غنای فرهنگی دارد و همه ما باید از این ظرفیت در جهت ترویج فرهنگ رضوی استفاده کنیم.
وی جهاد تبیین را وظیفه ای دینی و همگانی دانست و بیان داشت: آستان قدس رضوی ظرفیت های فراوانی دارد و می توان با برنامه ریزی های لازم زمینه همکاری جهت استفاده از ظرفیت های فرهنگی شهرستان را فراهم کرد.
در ادامه محمد فلاح کهن فرماندار شهرستان قلعه گنج گفت: منطقه قلعه گنج مستعد سرمایه گذاری در زمینه های کشاورزی و معادن به خصوص معادن تیتانیوم مس، کرومیت و سیمان است و در صورت سرمایه گذاری مناسب، شاهد شکوفائی اقتصادی این منطقه خواهیم بود.
عسکر ناصری، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان قلعه گنج نیز ضمن تشکر از امام جمعه و فرماندار این شهرستان بیان داشت: وجود حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) در ایران اسلامی نعمت بزرگی است و با توجه به ارادت خاص مردم به اهل بیت علیهم السلام و نیز ظرفیت خادمیاری باید از این ظرفیت در جهت گسترش فرهنگ رضوی در جامعه استفاده کنیم.
ناصری تصریح کرد: امروزه دشمن هجمه سنگینی را در جهت تخریب باورهای دینی و بنیان‌های فرهنگی کشور ما به کار گرفته است و همه وظیفه داریم در مقابل این هجمه ناجوانمردانه ایستادگی کنیم و اجازه ندهیم فرهنگ منحط غربی بر فرهنگ غنی اسلامی ایرانی تاثیر بگذارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی