پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با چهارشنبه های امام رضایی انجام شد؛
۱۴۰۱-۰۸-۲۷

افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در عنبرآباد

همزمان با چهارشنبه های امام رضایی با همکاری کانون تخصصی تعلیم و تربیت شهرستان عنبرآباد مراسم افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه و بزرگداشت شهدای شاهچراغ برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان کرامت نوزایی، مسئول کانون های خدمت رضوی ضمن عرض گرامیداشت شهدای دانش آموز شاهچراغ گفت: این حمله تروریستی که در شاهچراغ شیراز اتفاق افتاد و عده ای از هموطنان عزیزمان را بی گناه به شهادت رساندند نشان می دهد گروهک های معاند و تکفیری ها و دشمنان این انقلاب و کشور به هیچ اصول انسانی پایبند نیستند.
وی افزود: با هدف تقویت هویت دینی و ملی،ا یجاد انگیزه، نشاط و شادابی در بین دانش آموزان، توسعه ورزش همگانی و مشارکت پذیری دانش آموزان المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور مسئولین اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان افتتاح شد.
نوزایی تاکید کرد: برگزاری المپیادهای ورزشی در مدارس کمک شایانی به شناسایی استعدادهای دانش آموزان و شناخت نخبگان ورزشی در رشته های مختلف می کند.
وی تصریح کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای به عنوان رویدادی مهم و تاثیرگذار در سلامت و نشاط دانش آموزان به شمار می‌رود که باید در همه مدارس سطح شهرستان به صورت جدی برگزار شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی