پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۵

مدرسه دخترانه اتحاد شهرستان آذرشهر حال و هوای امام رضایی به خود گرفت

چهارشنبه های امام رضایی با حضور بانوان خادمیار در مدرسه دخترانه اتحاد آذرشهر با حضور معلمان، اولیاء مدرسه و اولیاء دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش‌ آستان نیوز از آذربایجان شرقی، نسرین خلیل پور مسئول کانون بانوان خدمت رضوی شهرستان آذرشهر گفت: این مراسم در جمع دانش آموزان مدرسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و همخوانی صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز شد و با پخش قرائت شعری در وصف امان مهربانی ها، دانش آموزان با نوای رضا جانم، رضا جانم، دل ها را روانه مشهد الرضا کردند.
خلیل پور افزود: بانو صفری یکی از خادمیاران کانون خدمت رضوی طی سخنانی خطاب به دانش آموزان گفت: کانون بانوان و خانواده شهرستان آماده ثبت نام دانش آموزان در کلاس های قرآنی، فرهنگی و هنری می باشد و همراه با آن از کلاس های سیره زندگی امام رضایی نیز بهره مند خواهند شد. در ادامه یاور رضوی بانو حسن زاده قصه ای در مورد رأفت و مهربانی امام رضا(ع) بیان و دانش آموزان را به کار نیک و مهربانی تشویق کرد. سپس دانش آموزان دعای فرج را با هم جمع خوانی کردند و از طرف کانون خدمت رضوی شهرستان به تک تک دانش آموزان جوایزی اهدا گردید.
خلیل پورگفت: مدیر مدرسه از مسئول کانون خدمت رضوی و خادمیاران امام رضا(ع) که با حضور خادمیاران در فضای مدرسه حال و هوای حرم مطهر رضوی تداعی شد قدردانی نمود و در آخر مراسم با تبرکات حرم آقا علی ابن موسی الرضا(ع) از مدیر و معلمین دلسوز مدرسه و با شیرینی از دانش آموزان پذیرایی به عمل آمد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی