پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۵

برگزاری چهارشنبه‌های امام رضایی در کتابخانه شهر تسوج

خادمیاران کانون امور بانوان و خانواده شهر تسوج از توابع شهرستان شبستر چهارشنبه های امام رضایی را در کتابخانه این شهرستان برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، طاهره استاد خواجه مسئول روابط عمومی کانون اموربانوان و خانواده شهرستان شبستر گفت: فرهنگ و آیین رضوی بر پایه تربیت و آموزش علمی و الهی است تا بتواند جامعه دینی بالنده، پویا و اندیشمند پرورش دهد. در راستای این هدف متعالی، بانوان رضوی در جهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی همت می‌ گمارند.
وی افزود: بنا بر رسم چهارشنبه های امام رضایی کانون محله ای حضرت رقیه بنت الحسین(س) شهر تسوج، مصادف با هفته کتابخوانی، بانوان رضوی این شهر با حضور در کتابخانه عمومی شهر، مراسم امام رضایی را در جمع کتابخوانان این شهر برگزار کردند.
وی اضافه کرد: مینا سلاخی مسئول کانون خدمت رضوی شهر تسوج در این مراسم اظهار داشت: هدف از حضور خادمیاران در این مکان، بزرگداشت کتاب، ترویج فرهنگ مطالعه، آشنایی علم آموزان با سبک و سیره رضوی و ارائه سبک زندگی بر پایه زندگی علمی حضرت امام رضا(ع) برای حاضران است.
استاد خواجه با بیان اینکه حاضران با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) به محضر امام رئوف عرض ادب و احترام کردند افزود: ادامه بخش مراسم سخنرانی بانو زندیه بود که ضمن تشکر از همکاری مسئول کتابخانه با برگزاری مراسم، به معرفی شخصیت علمی امام علی بن الموسی الرضا(ع) و جایگاه ایشان در بین علمای زمان خود، کتاب ها و آثار آن حضرت در باب طب، فقه علوم دینی پرداخت و در ادامه به نبود بینش و تشخیص درست از نادرست بین جوانان در سایه نبود مطالعه اشاره کرد و به همه حاضران تاکید داشت با هدیه دادن کتاب ذهن اطرافیان خود را روشن نموده و رسولی برای اطرافیان خود باشند.
مسئول روابط عمومی شبستر در آخر افزود: این مراسم با دعا برای سلامتی و تعجیل در ظهور آن حضرت پایان یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی