پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۵

چهارشنبه‌های امام رضایی در حسینیه منتظران مهدی(عج) مراغه برگزار شد

چهارشنبه های امام رضایی با حضور جمعی از مردم ولایی شهرستان مراغه و خادمیاران و مسولین کانون های خدمت رضوی شهرستان در حسینیه منتظران مهدی(عج) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، حسین شاهدی مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان مراغه گفت: حسینیه منتظران مهدی(عج) مراغه این هفته محل تجمع خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان به همراه جمعی از مومنین برای برگزاری مراسم چهارشنبه های امام رضایی بود که بانی جلسه به عهده خانواده ی شهیدین طریقی نیا بود.
وی اضافه کرد: این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و با پخش صلوات خاصه حضرت امام رضا علیه السلام، دل های حضار مجلس متوجه بارگاه منور حضرت ثامن الحجج شد و در ادامه مراسم اسدی کیا درباره موضوع نحوه تربیت نسل های جوان به ایراد سخن پرداخت.
شاهدی افزود: در آخر مراسم جعفر قهوه چیان، زیارت امین الله را قرائت و جمعیت حاضر با ایشان هم خوانی کردند و ذاکران اهل بیت، محمد نظم پور و ابراهیم رحمتی با مرثیه سرایی و روضه خوانی حاضرین در جلسه را به فیض رساندند و مراسم با پذیرایی از حضار خاتمه یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی