پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت بنیاد کرامت رضوی صورت گرفت؛
۱۴۰۱-۰۸-۲۸

برگزاری دوره استعدادیابی فوتبال برای نوجوانان حاشیه شهر مشهد

به همت موسسه تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی اولین دوره استعدادیابی فوتبال برای نوجوانان حاشیه شهر مشهد برگزار شد.

مدیرعامل تربیت‌بدنی بنیاد کرامت رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز گفت: اولین دوره مسابقات استعدادیابی با محوریت رشته فوتبال برای نوجوانان حاشیه شهر مشهد روز جمعه در محل این موسسه برگزار خواهد شد.
علیرضا تاج‌فیروز اظهار کرد: این طرح از سه سال پیش آغاز شده و اکنون حدود ده هزار نوجوان دختر و پسر در سنین 11 تا 17 سال پس از تشکیل پرونده، از خدمات هدفمند و کاملاً رایگان بنیاد کرامت رضوی برخوردار هستند.
وی افزود: اگرچه این خدمات از ابتدای سال جاری به‌صورت هدفمند و با محوریت مساجد مناطق حاشیه شهر ارائه می‌شود اما 60 تا 70 نوجوانی که در این مسابقه استعدادیابی برگزیده شوند، از خدمات ویژه و امکانات خاص مرکز تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی برخوردار خواهند شد.
وی ادامه داد: اجرای این طرح اگرچه با محوریت خدمات ورزشی و استفاده رایگان از زمین‌های روباز، سالن‌های ورزشی و مجموعه آبی آستان قدس رضوی بوده اما هم‌چنین در ایام امتحانات، فضای مناسب‌سازی شده‌ای هم به این نوجوانان و جوانان اختصاص می‌یابد تا کلاس‌های تقویتی علمی هم برایشان برگزار شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

جبهه مقاومت امتداد خط مبارزه و ظلم‌ستيزي ائمه اطهار(ع) است
تولیت آستان قدس رضوی جبهه مقاومت را پیرو و امتداد خط مبارزاتی و ظلم ستیزی بی‎وقفه ائمه اطهار(ع) دانست.

تلویزیون اینترنتی