پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی؛
۱۴۰۱-۰۸-۲۹

نمایشگاه کتاب در برازجان افتتاح شد

به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی و به همت یک خادمیار رضوی نمایشگاه کتاب با پنجاه درصد تخفیف در دبستان غیر دولتی ادب فارسی برازجان افتتاح شد.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر؛ امام جمعه دشتستان درآئین افتتاح نمایشگاه ضمن قدردانی از تلاش های خادمیار حبیب قاسمی در برگزاری نمایشگاه کتاب و فعالیت های صورت گرفته ایشان درحوزه کتاب و کتابخوانی هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت.
حجت الاسلام مصلح در خصوص کتاب بیان نمود: بحث کتاب یکی از شاخص های مهم فرهنگی و رشد جامعه است و قطعا درهر جامعه ای به کتاب چه درنوشتار و یا کتابخوانی وهمچنین تبلیغ کتاب توجه بیشترشود نشانه رشد فرهنگی آن جامعه است.
در آموزه‌های دین اسلام نیز به مطالعه و کتابخوانی توصیه شده است، چرا که در جامعه‌ای که در آن مطالعه نهادینه شود، مشکلات کمتری وجود خواهد داشت.
حجت الاسلام مصلح در ادامه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر درباره کتاب و کتابخوانی تاکید نمود باید کتاب هم مثل بقیه مایحتاج زندگی درسبد زندگی قرار گیرد.
امام جمعه دشتستان گفت: باید با برنامه‌های متنوع و جذاب نظیر برگزاری نمایشگاه کتاب، مسابقات کتابخوانی و تشویق ناشران و نویسندگان فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جامعه ترویج دهیم.
حبیب قاسمی خادمیاررضوی و مدیر این نمایشگاه نیز گفت: این نمایشگاه که به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی دائر شده شامل دو هزار عنوان کتاب با ده هزار جلد با موضوعات تاریخی، مذهبی، ادبی، روان شناسی، کودک و نوجوان، بومی و... می باشد و تنوع کتاب ها بسیار خوب و تخفیف پنجاه درصد است.
وی افزود: این نمایشگاه به مدت یک ماه هر روزه صبح ها از ساعت ٩تا ١٣ و عصرها از ساعت ١۴تا ٢١ در خدمت همشهریان عزیز می باشد، امید است که مورد استقبال گرم مردم فرهنگ دوست شهرستان دشتستان به خصوص شهر برازجان قرار گیرد و با این اقدام مهم توانسته باشم خدمتی به فرهنگ و ادبیات این دیارانجام بدهم.
قاسمی همه علاقه مندان به کتاب را به این نمایشگاه دعوت و تاکید نمود با توجه به تخفیف مناسب و تنوع کتاب ها فرصت مناسبی برای استفاده از یار مهربان و دوست داشتنی است.
وی در پایان از همه عزیزانی که در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب شرکت نمودند تشکر کرد و برای همه تلاشگران فرهنگی آرزوی سلامتی و تندرستی نمود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی