پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۹

مراسم روضه رضوی در کانون الزهراء تبریز برگزار شد

با اجتماع خادمیاران و یاوران رضوی کانون الزهراء تبريز در حسینیه مسجد النبی، مراسم روضه رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نيوز از آذربايجان شرقى، مراسم روضه های رضوى اين هفته کانون با حضور جمعى از خادمياران و ياوران رضوى در محل كانون الزهراء واقع در مسجد النبى آخونى تبريز برگزار شد.
مراسم ابتدا با تلاوتى آياتى از كلام الله مجيد آغاز شد و سپس فرشباف خادميار كانون با قرائت اشعارى در وصف امام رضا علیه السلام دل های عاشقان را روانه حرم مطهر امام رئوف، حضرت ثامن الحجج كرد و همه خادمياران و ياوران هم صدا، صلوات خاصه امام هشتم را با چشمانى اشكبار همخوانى و زمزمه كردند.
در ادامه مراسم حاضرین دقايقى در محضر نهج البلاغه بودند و آبادى استاد نهج البلاغه در اين جلسه به بيان سه حكمت از سخنان گهربار آقا امیرالمومنین علیه السلام پرداخت و با اشاره اى به حكمت هاى ٤٧١،٤٧٢،٤٧٨ نهج البلاغه  گفت: مبانى دين از متن قرآن به دست مى آيد و مومن نبايد از قران و اهل بيت دور باشد. ما در همه حال و درهمه چيز بايد به همه مسائل نگاه توحيدى داشته باشيم. زماني كه فرد مى تواند سخن حكيمانه اى را بيان كند، در اين حالت سكوت او جايز نيست.
در ادامه مراسم مریم ملکی مسئول کانون االزهراء گزارشی از فعالیت های خادمیاران کانون ارائه نمود و گفت: با کمک خادمیاران قسط قبض آب و فاضلاب خانواده نیازمندی كه حدود ٨ ميليون ريال بود جمع آوری و توسط كانون الزهرا پرداخت شد و مورد دیگری داشتیم که بنا به ضرورت وجود لباسشويى در منزل يكى از مخدومين تحت پوشش كانون، خانواده اى در احسان پدر مرحوم خود لباسشويى تهیه و به مخدوم و اهدا شد و هزينه نصب ورودی و خروجی آب لباسشويى که به مبلغ ١٦٥٠٠٠٠ريال بود توسط خادمیاران كانون الزهرا پرداخت شد.

وی با تشکر از کمک های مالی خیرین و خادمیاران افزود: طی برنامه ای به خانواده هاى تحت پوشش كانون ٢٤ شانه تخم مرغ، لباس و اسباب بازى برای کودکان اهدا کردیم و در مورد دیگری مبلغ پنج ميليون و پانصد هزار ريال از بابت رد مظلمه(مظالم) براى كمك هزينه  تحصيلى  فرزند خانواده تحت پوشش كانون پرداخت شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی