پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۸

اهداء کتاب به دانش آموزان با همکاری کانون امام زمان(عج) مراغه

به مناسبت هفته کتاب، کانون خدمت رضوی مسجد امام زمان(عج) شهرستان مراغه با همکاری نهادهای فرهنگی کتاب به دانش آموزان اهدا کرد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، حسین شاهدی مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان مراغه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی با همت و مشارکت کانون خدمت رضوی امام زمان(عج) مراغه، کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان(عج)، مدیریت دبستان بهار و مدیریت مدرسه متوسطه حدیث روستای قرطاول  مراغه وبا مساعدت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهت تشویق دانش آموزان برای مطالعه کتاب و کتابخوانی مراسمی در جمع اولیاء مدرسه و دانش آموزان برگزار شد .
وی افزود: در این مراسم تعداد ۱۲۰ جلد کتاب در موضوعات داستان کودکان، دینی و مذهبی، احکام حجاب، معارف در اسلام، معناشناسی و مفهوم هدایت در قرآن کریم و۰۰۰  به عنوان هدیه به دانش آموزان این دو مدرسه اهداء گردید .
شاهدی افزود: خدیجه رزمی مسئول کانون صاحب الزمان(عج) مراغه طی سخنانی در این مراسم، از خادمیاران و مسئولانی که در برگزاری مراسم اهداء کتاب مشارکت داشتند، از جمله عیسی سلیمان زاده و هاشم فرزانه از اولیاء دبستان بهار و بانو افشار مدیر مدرسه متوسطه حدیث روستای قرطاول و مدیر ارشاد اسلامی مراغه قدردانی نمود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبرها را پرجاذبه کنند
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش سطح آگاهی‌های عموم مردم از جمله نوجوانان و جوانان، مطالعه گسترده و عمیق و مخاطب…

تلویزیون اینترنتی