پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با هفته کتاب صورت پذیرفت؛
۱۴۰۱-۰۸-۲۷

تجلیل از مادران قصه گوی جیرفت

مسئول کانون بانوان‌ و‌ خانواده رضوی شهرستان جیرفت گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از مادران قصه گوی شهرستان تجلیل شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، عفت سنجری، مسئول کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی شهرستان جیرفت با اشاره به اهمیت مطالعه ابراز داشت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان از مادران قصه گو به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تجلیل شد.
وی ادامه داد: دلیل اصلی عدم تمایل جوانان و نوجوانان به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، بی توجهی خانواده ها به موضوع کتابخوانی است، والدین نباید نسبت به مطالعه فرزندان خود بی تفاوت باشند. باید در کتابخوانی خود، فرزندان را شریک کنند و از همان دوران کودکی آنان را به کتابخوانی تشویق کنند.
سنجری بیان داشت: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین مادران و بانوان اجرا شد و مادران  به عنوان شخصی مؤثر در کانون خانواده ایفای نقش می‌کنند و با تربیت فرزندانی کتابخوان و همچنین افزایش بار علمی و عمومی خود، می‌توانند مدیریت بهتری در خانه داشته باشند.
گفتنی است در پایان این مراسم از مادران قصه گو با اهدای بسته های تبرکی تقدیر شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی