پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۶

برگزاری مراسم سمنوپزان و ختم انعام در کانون روستای هریس شبستر

خادمیاران کانون بانوان و خانواده روستای هریس شهرستان شبستر برای سلامتی و تعجیل ظهور حضرت وليعصر(عج) مراسم ختم انعام برگزار کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، طاهره استادخواجه مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان شبستر گفت: برگزاري جلسات مهدوی یاد آوری و تلنگری است به خودمان، که منجی موعود غایب از نظر را دریابیم و برای سلامتی و تعجیل در ظهور  آن حضرت دعا کنیم چرا که جهان ثانیه در ثانیه، تشنه ظهور اوست.
وی افزود: با عنایت خداوند متعال و لطف و نظر خاص امام عصر(عج) بانوان خادمیار رضوی شبستر جهت ترویج فرهنگ مهدویت، سلامتی و گسترده شدن  سایه  حضور امام(عج) در زندگی روزمره، مراسم ختم انعام و پخت سمنو  برپا نمودند.
وی اضافه کرد: بانوان خادمیار رضوی کانون  محله ای عقیله خدرالرساله خدمت رضوی روستای هریس با مسئولیت رباب حاج عباسی با حضور در منزل خادمیار حسین اصغرزاده مجلس امام زمانی و مهدوی دلنشینی برگزار نمودند.
استادخواجه بیان داشت: این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید شروع و با پخش صلوات خاصه امام رئوف مزین شد و در ادامه  حاج عباسی در باب ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مشکلاتی  که انسان در فقدان و دوری از ایشان مواجه است ایراد سخن نمود و در ادامه زیارت آل یاسین با صدای اکبر مردانی گرمابخش  این مجلس  امام زمانی شد.
وی افزود: بانوان رضوی به همراه دیگر میهمانان مراسم در جهت سلامتی تجلیل در ظهور حضرت امام عصر اقدام به قرائت ختم دسته جمعی سوره انعام نمودند و در پایان دعای فرج را با دل جان زمزمه کردند.
استادخواجه در آخر افزود: خادمیاران و یاوران رضوی با همکاری هم در کنار دعا و راز نیاز، دیگ های سمنو را با نیت ظهور عزیزترین غایب غریب آل طه، هم زدند و با همت خود ۴۰۰ کاسه سمنو که هزینه ای بالغ بر 30 میلیون دربرداشت بین میهمانان و اهالی روستا پخش نمودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی