پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۶

تامین و اهدای یک سری جهیزیه توسط کانون آذرشهر

خیرین کانون خدمت رضوی آذرشهر با کمک های خود در تامین و اهداء یک سری جهیزیه، شروع یک زندگی مشترک برای زوج نومزدوجی را فراهم کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، هادی غفاری مسئول روابط عمومی کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان آذرشهر گفت: خادمیاران کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان با کمک خیرین کانون، اقلام یک سری کامل جهیزیه را تهیه و به خانواده نومزدوج نیازمند اهدا کردند تا زندگی مشترک امام رضایی را برای این زوج جوان فراهم کنند.
وی افزود:  خادمیار علی مقصود پور مسئول امور خیّرین کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان آذرشهر که به همراه جمعی از خادمیاران کانون های خدمت رضوی و با کمک خیرین بانی این کار خیّر بودند توانستند به لطف امام رضا(ع) در تداوم کمک‌های مومنانه در تامین جهیزیه نوعروس جوانی گام مهمی بردارند.
غفاری اضافه کرد: اقلام اهدا شده شامل یخچال، ماشین لباسشویی، فرش، بخاری، اتو، سرویس قابلمه، اجاق گاز، چرخ گوشت، جاروبرقی و دیگر وسایل مورد نیاز بود که هزینه تامین این سری جهیزیه مبلغ پانصد میلیون ریال را شامل گردید.
گفتنی است خادمیاران کانون مرکزی  خدمت رضوی شهرستان آذرشهر در راستای حمایت خالصانه خود از نیازمندان واقعی، اقدام به شناخت ظرفیت های بالقوه موجود برای استفاده از خدمات و حمایت های خیرین نموده است که در اقداماتی خداپسندانه بتوانند باری هرچند ناچیز از دوش محرومان منطقه برداشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی