پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۶

سرکشی به خانواده محروم در روستای دورافتاده سراب

خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی سراب برای رسیدگی و کاستن از درد محرومیت خانواده نیازمندی در روستای محروم و دور افتاده قوشچی- سراب حضور یافتند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، جمیله رستم زاده مسئول کانون امور بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان سراب گفت : اکیپ کانون سلامت و کانون امور بانوان و خانواده شهرستان سراب با خودروی شخصی در روستای دور افتاده قوشچی سراب حضور یافتند و با خانواده ای نیازمند دیدار کرده و مشکلات آن ها را از نزدیک بررسی نمودند.
وی افزود: با بررسی که به عمل آمد مشاهده شد دو دختر این خانواده به علت نداشتن پدر و مادر و سرپرست خانواده از رفتن به دکتر و درمان بیماری ناتوان هستند. پس از مشورتی که بین اعضای اکیپ شد مقرر گردید یکی از آن ها به پزشک متخصص ارتوپد و دیگری به متخصص داخلی معرفی گردد تا رایگان ویزیت شوند و به علت دور بودن مسیر روستا و نداشتن وسیله رفت و آمد، هزینه ایاب ذهاب نیز دراختیار این دو نیازمند قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با مسئولین کمیته امداد سراب در مورد ایزوگام کردن بام ساختمان این خانواده تلفنی صحبت شد و موافقت کردند که  وام فوری از طریق بانک در اختیار این خانواده قرار گیرد.
رستم زاده افزود: همچنین هماهنگی شد تا از طرف کانون امور بانوان و خانواده شهرستان سراب، تعداد پنجاه کیسه گچ برای سفید کاری منزل نشیمن این خانواده در اختیار آن ها  گذاشته شود.
مسئول کانون بانوان و خانواده سراب در آخر افزود: برای کمک به معیشت این خانواده بسته ارزاق شامل، گوشت گوسفند، برنج گوشت، مرغ، روغن، ماکارونی و رب تحویل داده شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی