پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۳۰

کتابخانه و موزه وزیری با مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

کتابخانه و موزه وزیری یزد وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد تفاهم نامه همکاری امضا کرد. 

به گزارش آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مظفر سالاری، رئیس کتابخانه و موزه وزیری یزد این تفاهم نامه را در راستای بهره‌گیری متقابل از منابع اطلاعاتی، ظرفیت‌ها، فرصت‌های پژوهشی و تخصصی و تجهیزاتی طرفین عنوان کرد.
وی، برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی با محوریت آموزشی، تخصصی، کتابخانه‌ای و آرشیوی و خدمات مشاوره‌ای برای کارکنان کتابخانه در حوزه‌های مختلف کتابداری و اسناد از جمله در حوزه‌های آسیب‌شناسی، آسیب‌زدایی، مرمت و حفظ و نگهداری اسناد نوشتاری و غیرنوشتاری، ایجاد پایگاه‌های مشترک اطلاعاتی و توسعه همکاری‌های فرهنگی را از جمله تعهدات مرکز اسناد وکتابخانه ملی برشمرد. 
اشتراک‌گذاری منابع اسنادی، کتابخانه‌ای و مطبوعاتی موجود در کتابخانه مطابق با ضوابط اداری نیز از جمله تعهدات کتابخانه وزیری یزد در این تفاهم‌نامه است که وی به آن اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی