پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۱

آرد قدس رضوی، کارخانه منتخب صنعت آرد کشور شد

در هفتمین همایش سالانه صنعت آرد ایران، آرد قدس رضوی به عنوان کارخانه منتخب سال ۱۴۰۱ برگزیده شد.

محمدرضا رجبی مقدم مدیرعامل شرکت آرد قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: این لوح تقدیر که از سوی کانون انجمن‌های صنفی صنایع آرد ایران به کارخانه آرد قدس رضوی اعطا شده، برای نخستین بار است در کارنامه شرکت ثبت می‌شود.
وی درباره اقدامات صورت گرفته برای کسب این موفقیت تصریح کرد: طبق بازبینه‌های(چک لیست) منتشر شده از سوی کانون انجمن‌های صنفی صنایع آرد ایران، در مهر ماه سال جاری ارزیابی‌های کارخانه‌های آرد در کشور انجام شد.
مدیرعامل شرکت آرد قدس رضوی ادامه داد: با توجه به مثبت بودن نتیجه ارزیابی‌ها و دریافت امتیاز لازم توسط شرکت آرد قدس رضوی، این مجموعه توانست عنوان کارخانه آرد منتخب سال ۱۴۰۱ را از آن خود کند.
او با اشاره به عناوین ارزیابی صورت گرفته گفت: گواهینامه‌های کیفیت محصول، نیروی انسانی متخصص، آموزش کارکنان، عضویت در مجامع علمی، تحقیق و توسعه و جوایز و نشان‌ها، از جمله این پارامترها به‌شمار می‌رود.
رجبی مقدم ادامه داد: علاوه‌براین، می‌توان تولید محصولات با کیفیت، متنوع و متناسب با ذائقه مشتری، رعایت بهداشت و ایمنی کار، عضویت در نهادهای صنفی و... را نام برد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی