پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۹

گسترش معنویت و کرامت رضوی اولویت کانون های خدمت میاندورود است

در نخستین جلسه اعضای شورای آموزشی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی میاندورود، بر استفاده از همه ظرفیت ها در گسترش کرامت و سیره رضوی تاکید شد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، سید تقی شفیعی دارابی، دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان میاندورود با خیرمقدم گویی، فعالیت ها و اولویت های کانون و اهداف جلسه را معرفی کرد.
حجت الاسلام علوی، مسئول وقف و نذر استان هم به گسترش فرهنگ رضوی بر پایه اخلاق گفتاری، رفتاری درکنار خدمات ارزشمند و خالصانه خادمیاران رضوی درعرصه های مختلف مادی و معنوی ازجمله دستگیری از نیازمندان، رعایت حریم اجتماعی و... منتسبان به آقا علی بن موسی الرضا(ع) سفارش کرد.
حجت الاسلام کاظمیان،سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گفت: تشکیل قرارگاه فرهنگی یک امر مهم برای شهرستان می باشد و ما مسئولین شهرستانی باید به عنوان متولیان فرهنگی معضلات شهرستان را شناسایی و سپس با برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی در صدد رفع این معضلات تلاش کنیم.
علیجانی، رئیس آموزش و پرورش میاندورود هم افزود: از تمامی ظرفیت‌های اموزش و پرورش جهت ایجاد فضای آموزشی مناسب و تحقق اهداف امام رضایی استفاده خواهیم کرد.
علی طالبی، فرماندارمیاندورود با تحلیل جریانات سیاسی اخیر، به آمادگی جهت برنامه ریزی و هماهنگی های لازم با ادارات شهرستان جهت استفاده از ظرفیت هایشان در بحث آموزش اشاره کرد.
حجت‌الاسلام حاجی زاده، امام جمعه میاندورود هم با تاکید بر آموزش در زمینه امام شناسی، در خصوص تشکیل قرارگاه فرهنگی تاکید کرد که طبق فرمایش مقام‌ معظم رهبری نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی و امام‌ جمعه فرمانده این‌قرارگاه فرهنگی است.
امام جمعه میاندورود در این جلسه بیان داشت: امام جمعه متعلق به فرد، گروه و جریان خاصی نیست و متعلق به همه مردم است.
وی تصریح کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری که نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی است باید از ظرفیت همه دستگاه‌های اداری به عنوان سربازان فرهنگی نظام در امور فرهنگی شهرستان استفاده کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی