پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با همکاری خادمیاران رضوی؛
۱۴۰۱-۰۸-۳۰

جشنواره محله ای «مرهم» در پارک شهید باهنر کرمان برگزار شد

جشنواره محله ای مرهم در مجتمع تفریحی شهید باهنر کرمان با همکاری خادمیاران رضوی کانون خدمت رضوی امام صادق(ع) در شهرک شهید مطهری کرمان در حال برگزاری است.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ مرتضی صالحی جانشین کانون خدمت رضوی منطقه سه کرمان، از برگزاری جشنواره محله‌ایِ شهر کرمان در مجموعه تفریحی شهید باهنر خبر داد و گفت: در برگزاری این جشنواره از ظرفیت‌های خادمیاران کانون خدمت رضوی امام صادق(ع) شهرک شهید مطهری کرمان استفاده می‌شود.
وی گفت: توجه به افراد جامعه، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به مردم، از زیباترین خصیصه های انسانی است و خادمیاران امام رئوف در این کانون خدمتی خالصانه و به نیابت از امامشان، عالم آل محمد(ص) در این جشنواره به مردم شریف این محله خدمت رسانی می کنند.
صالحی افزود: خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم می تواند موجب غفران و بخشش گناهان و جبران کننده کاستی های انسان گردد.
جانشین کانون خدمت رضوی منطقه سه کرمان گفت: جشنواره محله ای مرهم هم اکنون در پارک شهید باهنر در حال برگزاری است و این جشنواره از شنبه تا چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۳ تا ۸ شب برگزار می شود.
صالحی افزود: خادمیاران کانون خدمت رضوی در این نمایشگاه غرفه قرآن، مشاوره، کودک، غرفه و غرفه کتاب و کتابخوانی را راه اندازی کرده اند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

مرکز «بشری»؛ در راستای فرمایشات رهبری برای کمک به زوجین نابارور و جوانی جمعیت احداث شد
تولیت آستان قدس رضوی احداث بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور «بشری» در بیمارستان رضوی را اقدامی در راستای عمل به…

تلویزیون اینترنتی