پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۹

برگزاري نمایشگاه کتاب در کانون انصار الزهراء تبریز

در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب در کانون انصار الزهراء مسجد خاتم الانبیا زعفرانیه تبریز، مسئول کانون گزارش‌ عملکرد یک ساله را تشریح کرد.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، به مناسبت هفته کتاب مراسمی در کانون انصار الزهراء مسجد خاتم الانبیا زعفرانیه تبریز با حضور خادمیاران و یاوران ترتیب یافت.
در این مراسم که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش صلوات خاصه شروع شد، مولود شکوفه مسئول کانون امور بانوان و خانواده انصار الزهراء تبريز ضمن خوش آمدگویی به حاضرین گزارشی از عملکرد کانون ارائه کرد.
وی در قسمتی از گزارش خود، اشتغال زایی برای اقشار کم درآمد، ایجاد فرصت های شغلی از طریق آموزش برخی مشاغل از جمله قالیبافی، چرم دوزی و خیاطی، برگزاری کلاس جهاد تبین و دوره آموزش امر به معروف و نهی از منکر توسط اساتید برجسته پورخردمند، درستی و  یوسفی را از جمله فعالیت های مهم کانون برشمرد.
وی با بیان اینکه در تدارک برگزاری چهارشنبه امام رضایی در مدارس هستیم افزود: در این مدت شش ماهه اول، هزینه اعزام 6 رائراولی به مشهد مقدس را جمع آوری و پرداخت کرده ایم، و موارد متعدد توزیع بسته های ارزاق داشتیم که در یک مورد اقلام 6  بسته معیشتی شامل ۵ کیلو برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات و مرغ  با هزینه هر بسته چهارصدهزار تومان را تهیه و تحویل مخدومین دادیم و مورد دیگر تهیه و اهداء مقداری از  اقلام جهیزیه به یک نوعروس به مبلغ 120‪ میلیون را در برنامه کانون داشتیم
گفتنی است در پایان مراسم، نمایشگاه کتابی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در محل کانون افتتاح شد و مورد بازدید حضار قرار گرفت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

وعاظ با مطالعه عمیق و مخاطب‌‏شناسى منبرها را پرجاذبه کنند
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش سطح آگاهی‌های عموم مردم از جمله نوجوانان و جوانان، مطالعه گسترده و عمیق و مخاطب…

تلویزیون اینترنتی