پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۸-۲۸

خادمیاران کانون بانوان سراب در میدان خدمت به نیازمندان

کانون امور بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان سراب در خدمت به نیازمندان و گره گشایی از مشکلات مخدومان در عرصه خدمت حضوری فعال دارد.

به گزارش‌ آستان نیوز از آذربایجان شرقی، جمیله رستم زاده مسئول کانون امور بانوان و خانواده سراب، خدمات اخیر بانوان  خادمیار شهرستان را تشریح کرد.

وی گفت:  در راستای فرمایشات حضرت امام خمینی که فرمودند "مسجد سنگر است" خادمیاران کانون امور بانوان و خانواده شهرستان سراب، مسجد جامع سراب را مکانی برای خدمت به نیازمندان و رسیدگی به مشکلات آن ها قرار داده اند.
وی افزود: برنامه کانون این است که خادمیاران کانون یک ساعت قبل از اذان ظهر و نیم ساعت بعد از نماز جماعت در مسجد در قسمت بانوان حضور دارند و در خدمت خانواده های مخدومین بوده و حضوری در مسجد به مشکلات آن ها رسیدگی می کنند.
وی اضافه کرد: منظور کانون از اجرای چنین برنامه ای این است که هم مراجعه کنندکان از محیط معنوی مسجد استفاده کنند و هم این برنامه باعث حضور تعداد زیادی از خانواده های مخدومین در فضای مسجد و در نماز جماعت شود.
رستم زاده با بیان اینکه در یکی از برنامه های سرکشی به مخدومین، هفت جفت کفش تازه که توسط خیّرین تهیه شده بود تحویل آن ها گردید گفت: در سرکشی که خادمیاران از خانواده نیازمندان بیمار به عمل آوردند، دختر۲۱ساله ای نیاز به عمل جراحی قرنیه چشم داشت که هماهنگی لازم به عمل آمد تا جهت عکسبرداری شبکیه چشم و تکمیل درمان به کانون سلامت استان معرفی شود.
رستم زاده در ادامه تشریح خدمت خادمیاران با ذکر اینکه طی یک برنامه ای جهت تشویق بانوان قرآنی در محل نماز جمعه سراب از قاریان بانو تجلیل شد افزود: خادمیاران کانون هر روز از سه یا چهار خانواده نیازمند جهت رسیدگی به مشکلات  آن ها عیادت کرده و در منزل مخدومین حضور پیدا می کننند که در یک مورد از عیادت خانواده ها مسائل آن ها بررسی و هماهنگی شد یک کودک به چشم پزشک کانون و کودک دیگر به پزشک عمومی و یک خانم جهت جراحی به کانون سلامت استان معرفی شده و یک خانم دیگر به متخصص کلیه معرفی گردید تا رایگان مداوا شوند. در مواردی که در این سرکشی های سلامت، نیاز به تجویز دارو باشد، دارو به صورت رایگان از داروخانه های طرف قرارداد تهیه و تحویل بیمار می گردد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی